dinsdag, juli 05, 2005

De 4 Azen

De 4 Azen, restaurant, Vughterstraat 100a-106, 's-Hertogenbosch. Tel: 073-6141574

Eten/Drinken: 7/7,5
Bediening: Ach, werk is werk
Sfeer: Leuk, zeker buiten, mooi pandje
Prijs: Zeer goedkoop

Beschrijving: Ik ben hier nu twee keer geweest, de eerste keer op een zaterdag en de tweede keer op een maandag. Het blijkt dat men hier ook twee verschillende menu's heeft.

De eerste keer is mij uitstekend bevallen. Leuke gerechten voor een meer dan redelijke prijs (drie gangen voor +/- 19,50). Het blijkt dat men op maandag tot en met woensdag ook een speciaal menu heeft, te weten hoofdgerecht 8,50, bier 1,50 en een fleswijn voor minder dan een tientje. Als ik eerlijk ben, dan moet ik voor dit geld ook niet zeuren. Het eten was ok.
Niets speciaal, maar gewoon goed.

Helaas is er wel één maar.... Hoe goedkoop het eten ook is, ik verwacht altijd een bediening die zichtbaar plezier heeft in het werk, en dat is hier absoluut niet geval.

Tot slot nog een positieve noot, de tuin/terras is een echte aanrader voor de dagen met mooi weer !

1 opmerking:

gusta zei

ben hier met familie geweest, blijkbaar had het pand een flinke make over gehad zoals mij verteld werd. Ik vond er werkelijk waar prachtig uit zien. Wij hebben met dit prachtige weer buiten gedineerd, aan de dieze waar zo nu en dan ook een bootje langs kwam.

Verder hadden wij niets over de bediening te klagen, ze waren juist erg vrolijk en vriendelijk tegen ons. Het eten was ook echt prima.

Dus wij komen zeker nog een keer terug als er weer een familiegelegenheid zich voordoet.