maandag, juli 03, 2006

Monday: Have it Your way!

Nee, deze slogan slaat niet op het feit dat ik mijn goede vriend en mede poster probeer de loef af te steken en/of van de bovenste plek van deze pagina probeer te verdringen. Deze slogan slaat wel op de reclame uiting die een van 's werelds grootste en beste Hamburgerbakkers pleegt te gebruiken om aan te geven dat je in hun restaurants je hamburger precies zó kunt bestellen zoals jij 'm hebben wil. Vandaag heb ik mijn hamburger zelf gemaakt, precies zoals ik 'm hebben wil! Uiteraard wel "Flame Grilled" zoals ze bij het genoemde restaurant propageren, en met een voedzame salade erbij, want ze zeggen dat ik gezonder moet gaan eten :-)

Oant Moarn oftewel: Tot morgen!

2 opmerkingen:

Rene zei

Waar zijn die vlammen dan..?

Guillaume zei

Vuurtje even uitgezet hè?! Ik had helaas geen wegwerpcamera bij de hand.... :-)