donderdag, mei 18, 2006

Van Dijk.. De nieuwe Reinders.

Het begint bijna een traditie te worden. Nooit gepland, altijd spontaan en altijd het gevoel van welkom zijn. Zelfs met onze woefwoef worden we met open armen ontvangen.
We dachten even een wijntje te drinken bij van dijk, maar na de eerste fles is de zin in koken vervlogen en blijven we zitten voor een klein hapje. We beginnen met een voorgerecht van vis en schelp (schelpen van sjaak, hollandse garnalen en wat aal op een heerlijk bedje van sla). Mijn disgenoten gaan als hoofd voor de asperges... Deze laat ik gelukkig schieten en laat de keuze aan Chef Marcel. Ik had geen betere keuze kunnen maken. Het resultaat; Tournedos met ganzeleverkrullen op een bedje van spul dat ik al lang vergeten ben. Mijn god, wat ben ik blij dat ik op loopafstand woon van
"Van Dijk". Wilma, Marianne en Marcel, wederom Bedankt !

Geen opmerkingen: